עיצוב מטבחים

תהליך עיצוב המטבח מכסה הכל, החל מהבנת המגמות העכשוויות של עיצוב מטבחים ועיצוב חלל דינמי, דרך שילוב פתרונות יעילים שנותנים מענה לצורכי הלקוח והתאמה אישית שמתבצעים על ידי מומחים בעיצוב מטבחים, ועד למסירת המטבח בבית הלקוח, התקנתו ובדיקה אחרונה.

עיצוב מטבחים זה דא קוצ'ינה!

דא קוצ'ינה מתמחה בעיצוב מטבחי יוקרה בהתאמה אישית.

אוסף הדגמים שתמצאו בתצוגות שלנו מציגים מגוון מטבחים בסגנונות שונים ומטבחים איטלקיים מבית דוימו, מותג המטבחים המוביל באירופה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מתהליך מהנה ומרגש. בואו לעצב את המטבח הביתי עם המומחים שלנו.

עיצוב מטבחים

השלבים בתכנון ועיצוב המטבח

הצעד הראשון למטבח מעוצב מתחיל בבחינת הרצונות והשאיפות של הלקוח. חשוב לדעת מה חשוב ללקוח וכיצד הוא רואה את המטבח בעיני רוחו. ככל שהתיאור יהיה מפורט יותר, כך ניתן יהיה לתת יותר פתרונות ומענה מדויק לשביעות רצונו.

במקרים בהם הלקוח לא מגיע עם דרישות ספציפיות, מומלץ לבקר בתצוגה של מטבחים מעוצבים ולבחון רעיונות, פתרונות, עיצובים וגימורים שונים. במקביל חשוב להכיר את סגנון החיים של הלקוח, וכך לתת לו מענה הולם לאורח החיים שלו, אופי הבילוי במטבח הביתי והצרכים השונים.

הפגישה הראשונה

לאחר שהלקוח יודע מה הוא רוצה, פחות או יותר, חשוב להכיר את שטח העבודה בו ימוקם המטבח המעוצב. בפגישה שבבית הלקוח חשוב לבחון את מגבלות השטח, את הסגנון הכללי של עיצוב הבית, הפונקציות שחשוב ללקוח לממש, המכשירים שעתידים לאבזר את המטבח ועוד. זה המקום והזמן לדון גם בבחירות הצבע, החומרים והרהיטים שירכיבו את המטבח הביתי החדש ולקחת מידות.

מפשילים שרוולים

עיצוב מטבח בהתאמה אישית מתחיל בסקיצה שהמעצב מכין ללקוח. מעצבים שונים עשויים לעבוד בצורה שונה, אולם, כיום הרבה מעצבים מציגים הדמיות תלת ממדיות, שמאפשרות ללקוח לקבל סקיצה מוחשית וזהה למה שהוא יקבל במוצר המוגמר. הסקיצה הראשונית יכולה לעבור מספר שינויים עד שהלקוח יהיה מרוצה.

לאחר שהלקוח מאשר את הדגם, ניתן לפנות למפרט של המטבח, הכולל את הגימורים השונים, סוגי הדלתות, הידיות ועוד.

עיצוב מטבחים בהתאם ללוחות הזמנים

מומחה בעיצוב מטבחים ידע לתת לכם לוח זמנים, ולתת לכם את פרק הזמן שיידרש לו בכדי לעצב וליצור את המטבח עד למועד התקנתו בביתכם. התקנת המטבח מתואמת מראש ואורכת מספר שעות. במקרים מסוימים עשויים להתבצע מדידות ותיקונים, שאורכים מספר ימים נוספים.

חייבים לציין שעיצוב מטבחים יכול לקחת הרבה זמן ומאמץ כאשר לא בוחרים בחברה הנכונה ולכן חשוב קודם כל לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם.

ישנן חברות רבות המציעות עיצוב מטבחים, אבל איך תדעו להתאים לכם את החברה שתיתן את התועלת הגבוהה ביותר ללא כאבי ראש ומאמץ?

אנו ממליצים לשאול מכרים וחברים שרכשו שירות עיצוב מטבחים, שאלו אותם על טיב העבודה, שביעות רצונם, עמידה בזמנים ובכלל איך התנהלה העבודה.

הנה מספר דוגמאות של עיצובי מטבחים

סגנונות עיצוב מובילים למטבח הביתי

חשוב לנו לציין, שאין חוקים נוקשים בכל הנוגע לעיצוב המטבח הביתי, ובסופו של דבר הסגנון הוא עניין של טעם אישי. ניתן לשלב אלמנטים מסגנונות שונים, אך החשוב מכל, הוא להבטיח מטבח פונקציונלי ובטיחותי שמתאים לאופי השימוש ואורח החיים של הלקוח.

להלן סוגי מטבחים פופולריים בתחום עיצוב מטבחים

סוגי העיצובהתיאור
מטבחים כפרייםמטבחים כפריים הם מטבחים פתוחים ומזמינים, שמעניקים תחושה של חופש במרחב הביתי. הם מתאפיינים בשולחנות חווה ארוכים, רהיטים דמויי עץ, תערובת אקלקטית של גימורים ומראה נוח וחי. צבעי הטבע משולבים בהם וכוללים מגוון רחב של גוונים מקרם או צהוב בהיר, דרך אדום או כתום, ועד כחול וירוק.
מטבחים מודרנייםמטבחים מודרניים הם מלוטשים, שסקסים ומתוחכמים. הם נועדו לצמצם את העומס למינימום ולשלב משטחים רפלקטיביים וחומרי הייטק. המראה הנקי יכול להשתלב עם אלמנטים קלאסיים ונגיעות אישיות.
מטבחי קוטג'מטבחי קוטג' – מטבחים אלו מתאימים לחללים גדולים וקטנים כאחד. הם נועדו לתת תחושה של נועם וחום באמצעות נגיעות ביתיות וגימורים לא מושלמים. הם תמיד ייחודיים, מכיוון שהם משמשים רקע מושלם לפריטי אומנות ומשלבים מראה יוקרתי בסגנון עיצוב גחמני במידה מסוימת.
מטבחים עכשווייםהמטבח העכשווי מפגיש בין הפונקציונליות והמשפחה, החדש והישן, המזדמן והמלוטש. המטבחים הללו לוקחים בחשבון את אורח החיים המודרני יחד עם הצורך באירוח וחברה, ואת הבישול והמטבח כסביבה שמכנסת יחד אנשים לחוויה ובילוי משותפים. המטבחים הללו יכולים לכלול מקומות ישיבה או עמידה, אי או חצי אי ובמהותם הם מאפשרים תנועה ומעניקים תחושת חיות.
מטבח בסגנון פרובנסמטבחי פרובנס מעניקים את התחושה של שדות הלבנדר של צרפת. הם מכניסים את החוץ לפנים ומעניקים תחושה של כפריות מאופקת. במטבחים אלו יש נגיעות טקסטיל מרובות ושילוב של קרמיקה בעיטורים וגוונים שונים, הם מתאפיינים בגוונים בהירים לצד גוונים מהטבע כמו סגול, אדום או כתום וירוק. באופן כללי, הם נחשבים למטבחים עם אווירה רומנטית.
מטבח אנגלימטבח אנגלי מתאפיין בעיצובים מוקפדים בסגנון מלכותי ובירידה לפרטים. בין שבוחרים במראה קלאסי או מודרני, אלו מטבחים שנותנים תחושה אריסטוקרטית ומכובדת ומעניקים למטבח סוג של כבוד מלכותי.

מספר נקודות בנושא עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים בשנת 2024 ממשיך את טרנד עיצוב המטבחים משנת 2023 , הכוונה כמובן להתמקדות במטבח מודרני נקי ומבריק בחלקו שתפס אוכלוסיות מכל הגילאים. חשוב שתשאלו את עצמכם לכמה אנשים במטבח שלכם צפויים לעבוד.

עיצוב מטבח יושפע ממיקום שונה של כיריים וכיור אם מדובר בעבודה משותפת של שני אנשים במקביל. נקודה נוספת שחשוב לשים אליה לב במטבחים היא מפגש חברתי סביב האי במטבח. חשוב שתיצרו מרחב מספק באזור העבודה שהטבח עובד ומבשל לבין האורחים שחלקם ישבו בחדר אורחים או בכסאות בר. כך תמנע חוסר הנעימות שהאורחים ירגישו כמפריעים למארח.

מקצוענות בעיצוב מטבחים

עיצוב של מטבח זו עבודה למקצוענים ולכן אנו עובדים עם מיטב הספקים ובעלי המקצוע המומחים ביותר.

זכרו, מטבחים יכול להיות נושא מורכב מאוד אך גם יכול להתבצע ללא דופי אם בוחרים בחברה המתאימה. חברת מטבחים לא בוחרים במהירות לכן חשוב שתבדקו המלצות, תציינו נקודות שחשובות לכם שיהיו במטבח ואיך תרצו שהמטבח שלכם יהיה מעוצב.

לאחר מחשבה ועבודה עם המומחים של דא קוצ'ינה תוכלו להזמין בראש שקט את המטבח שתמיד חלמתם עליו.

שאלות ותשובות

מטבחים כפריים, מודרניים, מטחים בסגנון פרובנס, איטלקיים ומטבחים שחורים
יש לבחור בחברה מקצועית לעיצוב מטבחים, אשר תדע להגשים את חלומו של הלקוח, תוך עמידה בלוח זמנים ושימוש בחומרים איכותיים. מומלץ להתייעץ עם מכרים וחברים שרכשו מטבח ולשאול אותם על טיב העבודה ושביעות הרצון
1. פגישת היכרות עם הלקוח, בחירת סגנון המטבח, הכרת שטח העבודה וכו' 2. הכנת סקיצה 3. הדמיה תלת ממדית 4.תיאום ציפיות ולוחות זמנים 5. בניית המטבח
התמקדות במטבח מודרני נקי ומבריק

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן