מטבחים לבנים מבריקים למראה יוקרתי

תוכן עניינים

המטבח הוא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, שני בחשיבותו רק לסלון. בחלל זה נפגשים כל בני המשפחה, אוכלים בצוותא, מפטפטים ומבשלים. לכן חשוב שהוא יהיה מזמין, ייתן אשליה של מרחב ויכניס אליו כמה שיותר אור. מטבחים לבנים מבריקים מושלמים לכך.

את כל הפרטים על-כך אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם. 

מטבחים לבנים מבריקים

מטבח לבן מבריק הוא מאוד פופולארי בתחום המטבחים המודרניים. הוא מכניס הרבה שיק, בעל מראה יוקרתי ויוצר חלל מטופח ויפה, נקי ואיכותי שנעים לשהות בו. מטבחים לבנים מבריקים גם אינם דורשים תחזוקה רבה, מספיקה מטלית לחה שמעבירים בקלות על המשטחים והמטבח מקבל מיד מראה זוהר ונקי.

סוגי מטבחים אלו, המשולבים עם פרזול מוזהב או כסוף, יוצרים מטבח מרשים ומיוחד, כאילו יצא זה עתה מעיתון יוקרה לעיצוב הבית.

בנוסף, אפשר לשלב בו אלמנטים שונים בגוונים בהירים, כגון שמנת, אפור או בז', שמשתלבים היטב עם הצבע הלבן.

מטבחים לבנים מבריקים

למי מתאים מטבח לבן מבריק

לכל מי שאוהב את הסגנון המודרני יתאים מטבח לבן מבריק, גדול ומרווח, יוקרתי ונקי. 

הצבע הלבן הוא קלאסי. הוא מעניק רוגע נפשי ומשרה בבית אווירה של שלווה. כשכל המטבח עטוף בלבן והגמורים, האביזרים והפריטים הנוספים מותאמים נכון, התוצאה היא מדהימה.  

לדוגמא, מטבח לבן עם כסאות בר שחורים, היוצרים קונטרסט מעניין, שילוב משטחי אבן גרניט טבעית ופורניר אגוז בחיפוי חלק מהקיר או אי מחומר לק שחור מאט, יוצרים מטבחים מעוצבים, נקיים במראה שלהם אך משדרים אלגנטיות, אסתטיקה גבוהה ויוקרה. 

מטבחים לבנים מבריקים הם שילוב מושלם בין רוגע, ניקיון וסטייל. זוהי בחירה קלאסית למטבח ומאוד מובחנת. מי שאוהב את האור, הניקיון והמודרניות, לצד יוקרה, רושם ותחושת מרחב, לא יוותר על הצבע לבן. 

מהו סוד האטרקטיביות של הצבע הלבן במטבחים?

תכנון מטבח בצבע לבן הוא בחירה מועדפת על רבים. צבע לבן תמיד היה מבוקש ביותר בעיצוב מטבחים והרצון במטבח לבן הוא מובן. האטרקטיביות של ניקיון ללא דופי חזק יותר מכל העדפה סגנונית כזו או אחרת. החשש שעבודה במטבח תגרור אחריה תחזוקה קפדנית, גורמת לרבים להעדיף את המטבח הלבן.

אך צבע לבן, כשלעצמו, אינו מושך תשומת לב. הוא ניטראלי ואף יכול להיחשב כצבע רקע. אך האם הוא משעמם? לאו דווקא. בעיצוב נכון, הוא יכול לשוות למטבח מראה מסוגנן ורלבנטי. 

איך לעצב מטבחים לבנים מבריקים?

הכנסת צבע נוסף "שוברת" את הסטריליות ומכניסה לה חמימות וענין. אפשר להיעזר בגוונים מנוגדים ואף באור טבעי. שימוש מקובל של שבירת הלבן הוא, כאמור, בעזרת הוספת רהיטים, למשל, כסאות אדומים או שחורים או צביעת אחד הקירות בצבע דומיננטי. 

חשוב לדעת כי במשפחת הלבנים יש מספר גוונים וניואנסים שונים. למשל גוון אופווייט שנע לכיוון האפור או לבן שלג שהוא הלבן הסולידי והצח, לבן עם טונים של שמנת או טון כחלחל או וורדרד. לכל גוון יש את הייחודיות שלו. היכולת לעבוד עם טונים וגוונים שונים מאפשרת להתאים בין החלקים האחרים במטבח ובין אלמנטים מנוגדים, מה שיוצר בסופו של דבר מראה מרשים, עדכני והומוגני.

כך, לדוגמא, שילובים של לבן עם זכוכית, לבן עם גווני עץ או לבן עם מתכות כהות, משנים לחלוטין את סגנון ועיצוב המטבח.

מטבחים לבנים משלבים את כל הסגנונות אך המראה הלבן המבריק מתאים לאוהבי הסגנון המודרני המשדר יוקרה ואלגנטיות לצד מינימליזם וניקיון. לצד תאורה טבעית ורצפה בצבע שונה, מתקבל מראה אסתטי, מרשים ונעים.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור בהתאמה אישית

מטבח שחור בהתאמה אישית

במהלך השנים האחרונות, המטבח השחור הפך לבחירה פופולרית עבור רבים המחפשים עיצוב מודרני וייחודי לביתם. אך

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן