חידוש מטבח ישן או להתקין חדש – מה עדיף?

תוכן עניינים

קיימות שתי אפשרויות כשזה נוגע לשינוי של המטבח הישן שלכם. אתם יכולים לחדש אותו ואתם יכולים להתקין מטבח חדש לגמרי. ובכן, התקנה של מטבח חדש לגמרי תהיה יותר נוחה וגם פחות יקרה, אך היא יכולה להיות גם יותר מסובכת אם אתם לא יודעים מה אתם עושים. לעומת זאת, לפעמים יותר פשוט לערוך שיפוץ לכל הבית אשר יכלול את המטבח, את חדרי הרחצה ואת חדרי השינה. אז חידוש מטבח ישן או להתקין חדש – מה עדיף? כבר נענה על כך, הישארו איתנו ותיווכחו בעצמכם.

איך מתחילים תכנון מטבח?

אפשר לעצב מטבח מחומרי גלם איכותיים ויקרים, לתכנן אותו לפרטי פרטים, לעדכן אותו בכל הטכנולוגיות הכי חדשניות, אך אם לא תעצבו אותו בהתאם לסגנון העבודה שלכם ולכל הפעולות היסוד שצריכות להתבצע כל מה שתכננתם והשקעתם לא יהיה שווה את המאמץ.

אז איך מתחילים תכנון מטבח? ממש ככה. כל עוד אתם לא באמת רוצים לעשות שיפוץ כללי של המטבח, תמיד כדאי לקחת נייר ועיפרון ולשרטט את המידות של המטבח החדש. תרשמו לכם מה המידות של האורך ושל הרוחב של כל חלל המטבח, של כל קיר וקיר.

תסמנו לכם בתוך השרטוט עצמו את נקודות העוגן שלכם, כמו דלת הכניסה, נקודות חשמל, נקודות של הצנרת וגם את מיקומם של כל החלונות וכל הדלתות שבמרחב. אם אתם כן רוצים לעשות שיפוץ כללי, אתם צריכים להבין אם אתם רוצים להשאיר את התכנון של המטבח הוותיק שלכם ואם הוא נוח לכם? אם התשובה על כך היא כן, אז תחשבו על מה אתם רוצים לשמר? אם אתם רוצים לעצב מטבח חדש לגמרי, אז תחשבו על מה אתם רוצים לשפר.

חידוש מטבח ישן או מטבח חדש

איך מטבחים שחורים הגיעו אל חייכם?

כל המהפכה של הרשתות החברתיות בשנים האחרונות, המידע הפך להיות יותר נגיש וכך אנחנו נחשפים להמון קטלוגים ומגזינים של מסעדות אשר נמצאות ברחבי העולם, ואנחנו שואבים מאותם קטלוגים השראות לעיצוב החדש של הבית.

כך בעצם הגיח לחיינו הגוון השחור ונכנס אל ביתנו הפרטי, על אחת כמה וכמה אל המטבחים. כל החשיפה הנרחבת לסוגים שונים של תמונות אשר מותקנים בבתים הפרטיים מטבחים שחורים, מותקנות דלתות שחורות ויש אפילו חללי רחצה שהם בשחור, יצרה דרישה חדשה של עיצוב הבית והמטבח בצבע השחור.

מה כל-כך מיוחד במטבח אנגלי?

מטבח אנגלי הוא מטבח אשר מאופיין עם כל מיני תפאורות שנלקחו ממאה אחרת. מטבח מהסוג הזה נחשב היום לטרנד מאוד חם ומאוד נחשב. זה קורה מכיוון שהוא נותן תחושה אצילית, בזכות כך שאין התפשרות על החומרים, בזכות ההקפדה שקיימת על כל פרט ופרט וגם בזכות ההידור אשר משדר יוקרה ופרקטיקה באותה  הנשימה.

במטבח האנגלי יש הרבה ניגודיות. הוא מטבח שומר מסורת אך מצויד בטכנולוגיה חדשנית. המטבח האנגלי נאמן למקור, לאנגליה. המטבח הזה מאופיין בקווים שהם ישרים, העץ המלא, הצבעים הבהירים, ידיות מעוגלות ועוד.

מה צריך לקחת בחשבון אם רוצים לחדש מטבח ישן או להתקין חדש?

יש כמה וכמה דברים שעליכם לקחת בחשבון. קודם כל, אתם צריכים לדעת שיש הרבה מקרים בהם תוכלו לשפץ את המטבח הישן למטבח פונקציונלי וחדש. בעזרת חיפוש קטן ברשת, אתם תוכלו להגיע להרבה משאבים והרבה מידע על מה אפשר לעשות עם המטבח הישן שלכם.

אתם צריכים להתחשב בתקציב שלכם, ברצונות שלכם, מה אתם רוצים ומה אתם צריכים שיהיה במטבח שלכם.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן