10 טיפים לתכנון מטבח החלומות

תוכן עניינים

תכנון מטבח הוא אחד התהליכים המרגשים והמהנים ביותר בעיצוב של כל בית, אבל איך עושים את זה נכון? איך אפשר להבטיח שבסוף הדרך תוכלו להנות מהמטבח שתמיד חלמתם עליו, זה שיהיה הלב של הבית? על מנת שתוכלו לצאת לדרך בראש שקט ועם הידע הכי חשוב שיש, אספנו עבורכם עשרה טיפים שיעזרו לכם לתכנן ולבנות את המטבח המושלם בעבורכם.

1. הכירו את הצרכים ואת הרצונות שלכם

הצעד הראשון בדרך לעיצוב מטבחים מדויק ונכון הוא להכיר את הצרכים והרצונות שלכם, האנשים שעומדים להשתמש במטבח הזה על בסיס יום יומי. נסו לדייק את הדברים החשובים לכם במטבח, מה הם המכשירים שעומדים להיות בשימוש הכי תדיר ועוד.

2. היעזרו בהרבה סבלנות

חשוב לזכור שתכנון מטבח הוא תהליך שידרוש מכם לא מעט תשומת לב. תצטרכו להסתכל על דוגמאות של אינספור מוצרים, צבעים, חומרים ולעבור על התוכניות פעמים רבות. כדאי להישאר עם הפנים קדימה ולזכור כי המטרה של כל העבודה שלכם היא ליהנות ממטבח מושלם עבורכם ועבור בני הבית, וזו מטרה ששווה להשקיע בה בטווח הקרוב.

טיפים לתכנון מטבח

3. תשאבו השראה ממטבחים אחרים

ראיתם אצל חברים צבע אריחי מטבח שתפס לכם את העין? גללתם באינסטגרם ונתקלתם במטבח בעיצוב כפרי ששבה לכם את הלב? אל תהססו לקחת השראה ורעיונות ממטבחים ומבנים אחרים שאתם רואים, משום שהם יוכלו לעזור לכם למצוא את הדרך אל המטבח המדויק עבורכם.

4. מדדו הכל

הנקודה הזו נכונה גם בתכנון של מטבח חדש וגם בשיפוץ של מטבח קיים. בשביל שתוכלו לרכוש את כל המוצרים שאתם צריכים ולתכנן את הפעילות השוטפת בחלל – אתם חייבים למדוד כל פינה בו. רק כך תוכלו לקבל תמונה מלאה של המרחב ולהבין כיצד לעצב אותו נכון.

5. כבדו את המרחבים

ישנו חוק מאוד חשוב בעולם תכנון המטבחים שנקרא ״חוק המשולש״ – החוק שמקפיד על יחס נכון ונוח בין הכיריים, המקרר והכיור. על מנת שיהיה לכם קל ונוח להשתמש במטבח חשוב להקפיד על הרמוניה בין החלקים החשובים האלו. 

6. מצאו את צורת השיש הנכונה עבורכם

האם תרצו משטח שיש אחד ארוך? אולי שיש בצורת האות ר׳? או האות ח׳? השיש הולך לשמש אתכם בכל יום, לכן חשוב שתבינו מה היא צורת העבודה שתהיה הכי נוחה בעבורכם. 

7. הקפידו להשתמש בחומרים איכותיים

על מנת שכל הפריטים במטבח שלכם ילוו אתכם לאורך שנים, אתם חייבים להשתמש במוצרים העשויים מחומרי גלם איכותיים בעלי חיי מדף ארוכים. 

8. השקיעו בגופי התאורה

האור במטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר שבו, משום שהוא זה שיאפשר לכם לראות הכל, לבשל בנוחיות וגם להשרות לו אווירה מסוימת. אחרי שכבר הבנתם מה הוא הסגנון העיצובי שמדבר אליכם תוכלו לרכוש גופי תאורה שמתכתבים איתו ומוסיפים לו עומק. 

9. תנו לצבעים מקום של כבוד

כשאתם חושבים על צבע למטבח אתם כנראה חושבים על מטבח לבן, נכון? זכרו שאנחנו ב-2024 והשמיים הם הגבול. מטבחים שחורים, ירוקים, בהירים וצבעוניים הם כבר ממש עניין שבשגרה, וישראלים רבים כבר נהנים מהצבעוניות והיופי הייחודי שלהם בכל יום.

10. היעזרו באנשי מקצוע מנוסים

על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם את התוצאה הטובה ביותר, תמיד כדאי לעבוד עם בעלי מקצוע מנוסים, כאלו שעיצבו כבר עשרות מטבחים ויוכלו לעזור לכם להפוך את החלום למציאות.

אנחנו ב״DaCucina״ נשמח לעזור לכם בתהליך הייחודי הזה תוך שימוש בכלים העיצוביים המתקדמים והחדשניים ביותר. תוכלו ליצור איתנו קשר לקביעת שיחת ייעוץ ראשונית בטלפון: 03-9419256.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן