כך תעצבו מטבח יוקרתי שמתאים לכם באמת

תוכן עניינים

חידוש מטבח הוא תמיד שלב מרגש בחיים והוא מסעיר עוד יותר בשנים האחרונות, בהם התחוללו מספר פיתוחים שמסוגלים להביא את העיצוב של המטבח לרמות של יוקרה ואלגנטיות שפעם היו בגדר חלום.

המטבחים היוקרתיים כיום עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד המגלים עמידות לאורך זמן. הטכנולוגיות של השנים האחרונות מאפשרות לקחת אלמנטים כגון זכוכית, עץ ובטון וליצור מהם עיצובים מרהיבים ביופיים אך גם פרקטיים ותואמים לאורח החיים המודרני המהיר.

איך לבחור את המטבח שהכי נכון עבורכם?

כדי לבחור את המטבח שהכי מתאים לאופי שלכם ולאופי של הבית, כדאי ראשית להכיר את ההתאמות השונות והחומרים בהם עושים כיום שימוש בעולם המטבחים היוקרתיים והמעוצבים. אם בעבר היינו מתפשרים על פורמיקות זולות וצבעי פסטל מנומנמים, הרי שכיום האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

זכוכיות מפוארות, מראה וינטג' טרנדי, שילובי עץ למראה כפרי ואפילו מטבחים דמוי בטון, כולם זמינים עם היצע מגוון. כל קולקציה כזו יוצקת לתוכה בדרך כלל גם אלמנטים מודרניים יותר והתחכום הוא לשלב את כל האלמנטים יחד לקבלת מטבח מפואר העומד גם בפני עצמו וגם ביחס לבית בו הוא נמצא.

אגב, יש לקחת בחשבון גם מטבחים שחורים, הם יכולים לחדד את העיצוב היוקרתי של הבית כולו.

מטבח מודרני יוקרתי ומעוצב מבית דא קוצ'ינה

התייעצו עם בעלי מקצוע בתחום

חברה מכובדת לייצור וייבוא מטבחים, תוכל גם להעניק לכם ייעוץ מקיף לגבי איזה מטבח מתאים לכם ביותר ובנוסף, תאפשר לכם להבין באילו עוצמות אתם מעוניינים.

לדוגמה, מטבח בקו צעיר יכול להיות כזה מתחילתו ועד סופו ולהתאים למי שלא מתפשר על צבעוניות ומראה פוסט-מודרני. יחד עם זאת, מטבח מהסוג הזה יכול גם להכיל נגיעות צבע בלבד ולהוסיף קריצה שובבה בחלל שמעוצב ברובו בנימה שמרנית למדי.

הדבר נכון לגבי כל סוג של מטבחים וחומרים. מטבחי יוקרה יכולים לכלול נגיעות של זכוכית או בטון, או להעניק להן נוכחות גבוהה יותר. הכול תלוי כאמור בטעם האישי שלכם ולכן מטבחים יוקרתיים מעוצבים כיום בשיטת ההתאמה האישית.

מעבר למטבח עצמו, כדאי לשלב בו פרטים קטנים שתואמים לעיצוב הכללי.

למשל, אם בחרתם במטבח יוקרתי בעיצוב כפרי (כאן תוכלו לקרוא עוד על מטבח כפרי)או לחלופין מודרני, בחרו גופי תאורה מתאימים.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן