המדריך לתכנון ארונות מטבח

תוכן עניינים

אם אתם חושבים על חידוש המטבח הקיים או התקנת מטבח חדש בבית, אחד הדברים החשובים ביותר הוא תכנון ארונות מטבח. הארונות הם חלק חשוב בכל חלל, ויש להם תפקיד פונקציונלי ועיצובי כאחד.

אז מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים את הארונות החדשים? איך להחליט מה הוא חומר הגלם הנכון? ומה לגבי הגודל והצבע? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

הקפידו למדוד את הכל בצורה מדוייקת

המפתח לתכנון מטבח נכון הוא בראש ובראשונה מדידה איכותית. מדידה נכונה תבטיח שלא יהיו תקלות בשלב מאוחר יותר בתהליך ההתקנה של הארונות (וגם של שאר האלמנטים). לכן, חשוב להשאיר את המדידה לאנשי המקצוע של חברת המטבחים שלכם ולא לנסות לבצע אותה לבד. 

המלצה זו תקפה במקרה של תכנון ארונות מטבח כמו גם בהתקנה של משטחים, מכשירי חשמל וכו'.

תכנון ארונות מטבח

בחרו בחומרי גלם איכותיים

מי שמתמצא בעיצוב מטבחים, יודע שחומרי הגלם הם דבר קריטי. זה מה שישפיע בצורה המשמעותית ביותר על העיצוב הסופי, הפונקציונליות של המטבח וגם על העמידות שלו לאורך זמן. המבחר הוא גדול: שיש לבן, שיש גרניט, אבן קיסר, עץ, נירוסטה ועוד. כמובן שלכל אחד מהחומרים הללו יש גם תכונות ויזואליות שונות.

אז איך תדעו מה הוא חומר הגלם המתאים לצרכים שלכם? הנה כמה טיפים שחשוב לזכור לפני שעושים החלטה.

ניקוי קל ומהיר

ארונות מטבח הם דבר שנוטה להתלכלך, לצבור אבק וכתמי שומן המגיעים מידיים מלוכלכות, השפרצות של נוזלי בישול וכו'. לכן, חשוב לבחור בחומר אשר מתנקה בקלות ואינו רגיש לחומרי חיטוי. אם אתם בוחרים בארונות עץ, ודאו שהגימור שלהם מגן עליהם במאה אחוז.

עמידות לאורך שנים

בשוק המטבחים קיימים חומרי גלם רבים אשר משמשים לתכנון ארונות מטבח. חלקם מתאפיינים בעמידות גבוהה יותר מאחרים. ישנם גם חומרי גלם אשר ניתנים לליטוש, כך שניתן לחדש אותם כל כמה שנים וליצור מראה טרי ומבהיק. ההמלצה שלנו היא כמובן לבדוק כיצד חומר הגלם המועדף עליכם מגיב להתיישנות. בנוסף, תוכלו לברר עד כמה זה מורכב לבצע בו ליטוש או חידוש במידת הצורך.

תכנון ארונות מטבח עבור חללים קטנים

אם עומד בפניכם חלל יחסית קטן ואתם רוצים לנצל אותו בצורה מיטבית, כדאי שתשימו דגש על תכנון ארונות מטבח בצורה פונקציונלית וקומפקטית. התקנה של ארונות גבוהים היא דרך קלאסית ונפוצה להתמודד עם מחסור במקומות אחסון, כמו גם יצירה של ארונות יצירתיים: לדוגמה, אם יש לכם אי במטבח, תוכלו להתקין ארונות מתחתיו.

התאמה של הארונות לאלמנטים נוספים במטבח

למרות שכתבנו כל כך הרבה על החשיבות הגדולה של ארונות המטבח, אנחנו חייבים לציין שהארונות כמובן לא עומדים לבדם וצריכים להתאים לפריטים אחרים הנמצאים בחלל. משטחי העבודה, מוצרי החשמל, פינת הישיבה ועוד צריכים להסתנכרן כולם בצורה הרמונית ומושלמת. לכן, חשוב לבחור את הארונות בד בבד עם בחירתם של החפצים האחרים.

למה כדאי לבחור בדא קוצ'ינה כחברת המטבחים שלכם?

אנחנו בדא קוצ'ינה נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בכל הנוגע להתקנת מטבחים. אנחנו מתמחים במטבחים ייחודיים, חדשניים, אשר מביעים את הטעם האישי של לקוחותינו. המטבחים של דא קוצ'ינה מותאמים אישית, ומשלבים יופי בלתי מתפשר ופונקציונליות מענגת.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים והתרשמות. נשמח אם תצטרפו למעגל הלקוחות שלנו.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן