איך לבחור חברת מטבחים במרכז

תוכן עניינים

אם אתם עומדים בפני בניית מטבח חדש או שיפוץ המטבח הקיים, אתם בטח תוהים איזו חברת מטבחים במרכז יכולה לתכנן, לעצב ולהתקין את המטבח המושלם. האפשרויות העומדות בפניכן הן רבות, והבחירה עלולה להיות מבלבלת. המטרה הסופית היא קבלת מטבח יפה, נוח לבישול ולאירוח, במחיר שלא עושה חור בכיס.

אז איך מוצאים את אנשי המקצוע הנכונים? התשובה תלויה בצרכים ובמאפיינים הייחודיים שאתם רוצים לראות במטבח שלכם. כל הפרטים בכתבה.

חברת מטבחים במרכז – בעד ונגד

רבים יגידו לכם שעבור תכנון מטבח אין צורך בחברה, ואפשר פשוט להגיע לנגרייה. אך האמת היא שרק דרך חברת מטבחים במרכז אתם יכולים לקבל את הנבחרת המנצחת של אנשי מקצוע מצויינים: נגרים, שרברבים, מעצבי פנים, אדריכלים ומומחים למטבח מכל הסוגים. תכנון מטבח בהתאמה אישית הוא מלאכה שדורשת מיומנות רבה.

מתי אין צורך בחברת מטבחים במרכז?

אם אתם מעוניינים במטבח גנרי שלא תואם בדיוק את הצרכים האישיים שלכם, לא בהכרח מותאם לאירוח, ומהווה את האופציה יותר זולה ופחות איכותית – יכול להיות שעדיף לכם לבחור במטבח מוכן בייצור המוני (כמו לדוגמה מטבח של איקאה).

חברת מטבחים במרכז
חברת מטבחים במרכז

מהן המגמות העכשוויות בתחום עיצוב המטבח?

כיום, האופנה היא מטבחים מינימליסטיים ופונקציונליים. משטחי עבודה גדולים ונוחים, ארונות עם הרבה מקום, ומכשירי חשמל איכותיים וחדשניים הם הסטנדרט החדש. בנוסף, רבים בוחרים להציב אי במרכז המטבח, מה שהופך אותו למקום אירוח נעים שכל המשפחה יכולה להתכנס בו – וגם מוסיף עוד משטחי עבודה.

מטבח חדשני או מטבח קלאסי?

מבחינת צבעים, מטבחים שחורים הם המילה האחרונה בתחום העיצוב. ניתן להזמין שיש שחור במגוון גוונים וממגוון סוגי אבן, מגרניט ועד קיסר. יחד עם זאת, מטבח קלאסי הוא דבר על זמני, אשר לעולם לא יוצא מהאופנה. לדוגמה, ניתן לראות את המטבח הכפרי המתאפיין ברהיטי עץ כבדים. אם תשאלו אותנו, הבחירה המסוגננת ביותר היא שילוב מתוחכם בין השניים – אבל זו כבר החלטה שלכם…

לבחור לפי המלצה

כשאתם בוחרים חברה שתתכנן את המטבח החדש שלכם, מומלץ לבקש המלצות מחברים. אם אן לכם מכרים ששיפצו את המטבח לאחרונה, הסתכלו על תמונות מייצגות מפרוייקטים שונים של החברה בדקו שאתם מתחברים לסגנון העיצוב. אל תתבקשו גם לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים של החברה, ולשאול אותם לגבי טיב השירות ואיכות ההתקנה. 

ערכו חשיבה מקדימה

עוד לפני שאתם מגיעים לשלב התכנון והעיצוב של המטבח החדש שלכם, כדאי שתקחו דף ועט ותכתבו לעצמכם בדיוק מה הייתם רוצים לקבל ומה הצרכים שלכם. בצורה זו, אתם תגיעו מוכנים יותר לפגישה הראשונה ותוכלו לחסוך הרבה זמן וכסף.

נקודות שחשוב לשים עליהן דגש לפני שמתחילים לעצב את המטבח

  • האם אני נוהג\ת לארח לעתים קרובות?
  • האם המשפחה אוכלת במטבח או בחדר אוכל נפרד?
  • מהם מכשירי החשמל שאני משתמש\ת בהם הכי הרבה בזמן הבישול?
  • האם אני מעוניינ\ת במטבח כשר?
  • מהו התקציב העומד לרשותי?

עיצוב והתקנת מטבחים עם דא קוצ'ינה – הבחירה הנכונה לבית שלכם

אנחנו בחברת דא קוצ'ינה מתמחים בעיצוב והתקנה של כל סוגי המטבח האיטלקי. אנחנו גאים לעבוד עם טובי המעצבים ואנשי המקצוע, להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, כמו גם אחריות מלאה על כל פרט וכל שלב בתהליך.

אנחנו מאמינים שהמטבח הוא החלק החשוב ביותר בבית, הלב הפועם של החיים הזוגיים והמשפחתיים, ולכן מתייחסים לשלב העיצוב וההתאמה האישית בכובד ראש.

איך יוצרים איתנו קשר?

אתם מוזמנים לעיין באתר ולהתרשם מפרויקטים קודמים של דא קוצ'ינה. כתבו לנו דרך תיבת הפניות לכל שאלה ובקשה, או לקבלת הצעת מחיר אישית.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן