חיפוי זכוכית למטבח

תוכן עניינים

אם אתם מרגישים שמשהו חסר בעיצוב המטבח שלכם אבל לא מתחשק לכם לשנות את המבנה הכללי, חיפוי זכוכית למטבח יכול להיות פתרון מצוין בשבילכם. הזכוכית עשויה להעניק למטבח שלכם מראה אלגנטי וחדשני בקלות ובמהירות מבלי לשנות את העיצוב הכללי של המטבח.

ניתן לבצע חיפוי זכוכית רק בחלק מקירות המטבח, או ממש בכולם. ניתן גם להשתמש בצבעים שונים של זכוכית עבור אזורים שונים. לאחר שהזכוכית כבר מוצבת, ניתן גם לקשט אותה באמצעות הדפסה ושילוב של תמונות על גבי החיפוי.

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח – יתרונות שימוש

לחיפוי זכוכית למטבח ישנם 6 יתרונות בולטים:

  1. דיוק רב – ניתן להתאים חיפוי זכוכית בצורה מדויקת לגודל המשטח שעל גביו רוצים שמשטח הזכוכית יוצב. זאת בניגוד לאריחים, שמגיעים בגודל אחיד וקבוע וקיים צורך לחתוך ולהתאים אותם אחד אחד.
  2. ניקוי קל ומהיר – חיפויי זכוכית למטבח הינם קלים לניקוי מכיוון שאין בהם חריצים ונקבים. בניגוד למטבח עם אריחים, משטח הקירות של מטבח זכוכית הינו אחיד וחלק ולכן הניקיון שלו קל, מהיר ופשוט.
  3. עיצוב מודרני וחדשני – ניתן לבחור חיפויי זכוכית בשלל צבעים ועל ידי כך ליצור מטבחים מעוצבים ברמה גבוהה. באופן זה תוכלו להתאים לעצמכם את הגוון האידיאלי עבור המטבח שלכם. בנוסף, ניתן להדפיס על גבי הזכוכית ולקשט אותה בציורים ותמונות מרהיבות. כך ניתן להשיג מראה ייחודי ששובה את העין.
  4. עמידות גבוהה – משטחי הזכוכית שבהם נעשה שימוש עבור חיפוי זכוכית למטבח הינם עמידים וחזקים במיוחד. זכוכית זו הינה בעובי של שישה מילימטרים. בנוסף, הזכוכית עוברת תהליך מיוחד של חיסום, אשר הופך אותה לחזקה ועמידה במיוחד בפני טמפרטורות גבוהות.
  5. אור ובהירות – חיפוי זכוכית יכול להכניס השתקפות של אור למטבח, מה שיכול להפוך את המטבח שלכם לבהיר ולתרום לתחושה מרווחת יותר.
  6. מחירים משתלמים –כיום ניתן למצוא חיפויי זכוכית למטבח במחירים משתלמים במיוחד. זאת עקב העובדה שהתקנת חיפוי הזכוכית הינה קלה, מהירה ופשוטה יחסית. פעולת ההתקנה נמשכת שעות ספורות בלבד.

כיצד מבוצעת ההתקנה?

התקנת חיפוי זכוכית למטבח צריכה להיעשות בצורה מקצועית תוך הקפדה על מספר שלבים. לפני שנגשים לשלב של תכנון מטבח, חשוב לשים לב למיקומן של כל נקודות החשמל במטבח שלכם. זאת משום שלאחר שמשטח הזכוכית מוקם על גבי הקיר, אין אפשרות לבצע שינויים בחיבורי החשמל.

להלן נפרט אודות השלבים השונים הנדרשים לשם התקנת החיפוי:

תכנון העיצובבשלב זה תוכלו להיות יצירתיים ולבחור את חיפוי הזכוכית אשר יתאים במיוחד לפרויקט שלכם. תוכלו לבקש מאנשי המקצוע להציג עבורכם את סוגי החיפויים הזמינים, לעיין בהם ולקבל החלטה לפי טעמכם.
מדידה והתאמהאחרי שנבחר העיצוב הרצוי עבור הפרויקט, יש לבצע מדידות והתאמות על מנת להתאים את חיפוי הזכוכית לאזור הריצוי. בשלב זה, יגיע זגג לביתכם ויבצע את המדידות הרצויות. התאמת החיפוי דורשת הקפדה על דיוק ועל כן לקחת בחשבון את המרחק בין הקירות ובין שאר האביזרים הנמצאים במטבח.
הכנת הזכוכיתלאחר סיום המדידה, הזכוכית עוברת לשלב ההכנה. בשלב זה מתבצע חיסום של הזכוכית וכן צביעה או הדפסה לפי הצורך.
התקנת החיפויאחרי שהזגג בודק שניתן להתקין את הזכוכית בצורה טובה, הוא יגיע לביתכם כדי לבצע את ההתקנה. ההתקנה מתבצעת באמצעות דבק ייחודי העמיד בפני עובש ולחות.

חיפוי זכוכית למטבח בחברת דא קוצ'ינה

בחברת דא קוצ'ינה תוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר של חיפויי זכוכית עבור המטבח שלכם. בחברתנו אנו מקפידים על תשומת לב מיוחדת לכל פרט במטבחים שאנו מייבאים ומייצרים. אנו עובדים באופן בלעדי עם מותג המטבחים האיטלקי המוביל Domino Cucine, המשתייך לקבוצת הריהוט השניה בגודלה באיטליה.

אנו מזמינים אתכם לבקר באחד מאולמות התצוגה שלנו בראשון לציון או בבני ברק, ולבחור את חיפוי הזכוכית המתאים ביותר עבור המטבח שלכם.

ניתן לבצע חיפוי זכוכית רק בחלק מקירות המטבח, או ממש בכולם. ניתן גם להשתמש בצבעים שונים של זכוכית עבור אזורים שונים. לאחר שהזכוכית כבר מוצבת, ניתן גם לקשט אותה באמצעות הדפסה ושילוב של תמונות על גבי החיפוי.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן