טיפים לתכנון מטבחים

תוכן עניינים

אחד מחדרי הבית שאנחנו מוצאים את עצמנו מבלים שם המון, זה כמובן המטבח, בישולים, אפייה, תכנון ואפילו הפסקות קפה. בהתאמה לזמן הרב שאנו מבלים במרחב הזה, חשוב שגם נחשוב על העיצוב והתכנון שלו בצורה מתאימה, הינה כמה טיפים מובילים לתכנון מטבחים שיעשו לכם סדר בסיפור ואולי יעניקו לכם קצת השראה לתכנון המטבח החדש שלכם.

מרווחים נוחים

מלבד אכסון יעיל, תרצו לחשוב גם התנועה במטבח, לוודא שיש מעברים מרווחים, נוחים לתנועה, למעבר לזרימה, זה חלק עיקרי במטבח מתוכנן היטב. תוך כדי המעבר עם הקניות, או בין פעולה אחת לאחרת, תרצו שתהיה לכם את הנוחות.

לכן, במהלך תכנון מטבח, שימו דגש על כך שיהיה מרווח ונינוח לכל מי שיכנס למטבח שלכם.

טיפים לתכנון מטבח

ניצול מירבי של המרחב

כחלק מתכנון המטבח שלכם, חישבו היטב על הדרך לנצל את המרחב הצורה הטובה ביותר, לדוגמא, שימוש במגירות יותר מארונות לרוב עובד טוב יותר בבחינת ייעול במרחב נוחות השימוש. יש הרבה פתרונות אכסון חכמים שתוכלו לשלב, שיהפכו את המטבח שלכם למקום שיכול להכיל המון מבלי לתפוס יותר מידי מקום שלא צורך.

מיקום מחושב

לכל אחד מהדברים השונים במרחב, תוכלו להחליט על מיקום שיהיה מחושב ונוח ככל הניתן. את המיקרוגל לדוגמא תוכלו למקם בגובה שיהיה מותאם אליכם, וכל את החלקים השונים גם כן תוכלו להחליט ולבחור על מיקום מותאם לגובה נגיש עבורכם.

אי מטבח

אחד מהדברים האהובים ביותר במטבחים בימינו, ובצדק רב, זהו אי מטבח, נוח לאכסון דברים, משמש כשולחן אכילה וגם כשמטח עבודה, זו הבחירה האולטימטיבית. בתכנון החלק הזה במטבח שלכם שימו לב שאתם מוודאים שיש מספיק מקום לאנשים להסתובב סביב ולשלב לצד האי בצורה נינוחה.

משטחים להנחה

חלק חשוב מאוד בכל מטבח, זה שיהיה הרבה מקום להניח דברים, כאשר מוציאים מצרכים לקראת בישולים, או עושים סדר, חשוב שיהיה הרבה מקום במרחב להנחת דברים מבלי להיכנס לצפיפות מיותרת.

אזורים ייעודיים

כחלק מהתכנון, תוכלו להכניס אזורים ייעודיים לדברים שונים, כמו לדוגמא אזור לתבלינים לצד אזור הבישולים, או חלקה נגישה לשליפה נוחה של מוצרי בשימוש נפוץ. יש הרבה דברים שונים שלאנשים חשוב שיהיה במטבח, אך החוכמה היא בתכנון לשלב עבורם מקומות שנועדו עבורם וכך יהיו מותאמים בגודל ובמיקום שלהם.

תאורת המטבח

אי אפשר לדבר על תנכון המטבח מבלי לדבר על תאורה, תאורה במטבח צריכה לביות מחושבת היטב בהתאמה לאזורים השונים וההתמקדות שנדרשת בפעולות שונות. שווה לעשות שילובי תאורה שיתאימו להתמקדות באזורים כמו שטיפת כלים או חיתוך ירקות לדוגמא. מעבר לכך, אפשר גם להשתמש בתאורה כפריט עיצובי לכל דבר, נסו לקחת את צעד קדימה ותכנן תאורה באופן נוח ונעים שיעשה אווירה כמו שאתם רוצים שתהיה.

דה קוצ׳ינה

אחת החברות המובילות בתום המטבחים מביאה מוצרים איכותיים, אשר נבחרו בקפידה ונעשו עם מחשבה רבה. לחברה צוות מיומן אשר יעצב עבורכם מטבח על פי הטעם שלכם והרכים האישיים שלכם. יבואנית בלעדית למותג איטלקי מטבח דומינו, עם הבנה רחבה בטרנדים, עיצוב מודרני ומה עובד הכי טוב בחדר המטבח.

לסיכום, תכנון לפרטי פרטים

כאשר אתם מתחילים בתכנון המטבח, שימו לב לדבר חשוב מאוד בסיפור, את התכנון צריך לעשות עד הסוף, לפרטי פרטים מבלי להשאיר שום דבר לשלב מאוחר מיותר. בכדי שבסוף התכנון באמת תקימו לכם מטבח יוצא מן הכלל, מרדים, נעים ומספק, חשוב שכבר בשלב התכנון תשקיעו ברמה היעילה ביותר, ותחשבו על כל פרט כאן בדרך, כך תהיו בטוחים בתוצאה אליה אתם מכוונים ותימנעו מאכזבות או תקלות בהמשך.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן