מטבחים כפריים מודרניים

תוכן עניינים

המטבח הוא אולי אחד החללים היותר חשובים בבית וזה שגם מגדיר אותו מאד מבחינה עיצובית. אחד הטרנדים החמים בעולם המטבחים כיום הוא העיצוב הכפרי מודרני, כזה שזונח מאחור את כל מה שהכרנו וחשבנו על המטבח עד היום. מטבחים כפריים מודרניים הם כבר לא אותה מסורת של פעם. הם אסתטיקה כפרית יפהפייה יחד עם חדשנות ועדכניות, שקשה להתעלם מהן.

מה מאפיין מטבחים כפריים מודרניים

אם בעבר הלא כל כך רחוק היה זה מטבח כפרי ששלט בכל הסיפור ואולי גם הקלאסי בעיצובו, הרי שכיום הסיפור הוא אחר ומטבחים קלאסיים הם הדבר הבא ולא בכדי.

מטבחים כפריים מודרניים

אבל, רגע לפני שנבין למה הם כל כך פופולאריים, הנה שני מאפיינים בולטים שלהם:

  1. שילוב נכון בין מסורת לחדשנות – מטבחים כפריים מודרניים משלבים בין העבר להווה והעתיד. בין המסורת, המאפיינת את הצד הכפרי שלהם, לבין החדשנות שאותו מביא הצד המודרני. שימוש בעץ, למשל, ואבן לעיתים, הוא זה המכניס את המסורת ואת העבר אל המטבח, בעוד. שמכשירי חשמל חדישים, טכנולוגיה חכמה ואסתטיקה מינימליסטית מכניסים את המודרניזציה ואת ההתאמה של המטבח לאורח החיים הנוכחי.
  2. אלגנטיות וקווים נקיים – מאפיין נוסף של מטבחים כפריים מודרניים בא לידי ביטוי בקווים העיצוביים הנקיים שלהם ובאלגנטיות שלהם, שמזכירה מאד מטבחים קלאסיים, אלה של פעם. השימוש בעץ משוחזר, משטחי אבן וגווני אדמה לא רק מוסיף חמימות אלא גם מייסד חיבור לטבע. המטבחים האלה יהיו בעלי גוונים בהירים לרוב, עם נגיעות של צבעים טבעיים והאווירה שתיווצר, כתוצאה מכך, היא של שלווה ונוחות.
  3. הרמוניה נכונה – מכיוון שהם משלבים, למעשה, שני סגנונות יחד, מטבחים כפריים מודרניים יכולים להשתלב בהמוניה נפלאה בכל בית ולצד עיצובים נוספים. האופי העיצובי הזורם שלהם והשימוש בחומרי גלם, שבחלקם הם טבעיים, הופך אותם לחלל שנכון לכל מרחב כמעט, בין אם זה בית המעוצב כולו בסגנון מודרני ובין אם קלאסי או אפילו כפרי בלבד. 

שילוב של פתרונות חכמים במטבחים אלה

אותה חדשנות ועדכנות, המאפיינת מטבחים כפריים מודרניים, באלה לידי ביטוי, בין היתר, באמצעות פתרונות חכמים למטבח. הטכנולוגיה החכמה הזו, שכמותה מוצאים כיום כמעט בכל בית, בין אם בסלון, בחדר השינה ובין אם אפילו בחדר הרחצה, הופכת את השימוש בכל חלל בבית לנוח ומותאם באופן אישי ולנו, כצרכים, לנצל אותו בצורה המקסימאלית ביותר. 

ממכשירים חכמים ועד תאורה אוטומטית ובקרה יעילה של טמפרטורה, אמצעים אלה מכניסים את הקדמה ואת החדשנות הביתה והופכים את המטבח להרבה יותר פונקציונאלי. מקררים חכמים עם מסכי מגע, מכונות קפה המתוכנתות כך שיכינו לנו את הקפה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ובשעה שבה אנו רוצים וגם אמצעים נוספים, הנדרשים ביום יום, כל אלה הם רק חלק מהדוגמאות כיצד החדשנות והקדמה מהווים חלק חשוב ומרכזי מהמטבח הכפרי מודרני כיום. 

מטבח ידידותי לסביבה – לחשוב קדימה

מעבר לטכנולוגיה החכמה, מטבחים כפריים מודרניים מעוצבים מתוך חשיבה לעתיד והרצון לשמור על הסביבה. כיום, בניגוד לעבר, ניתן דגש רב מאד לחומרים ידידותיים לסביבה, כמו עץ ממוחזר, במבוק ומכשירים חשמליים חסכוניים באנרגיה.

שימוש בגופי תאורה חסכוניים גם כן, ברזים שעוזרים לחסוך במים ואלמנטים נוספים שהם חלק מהמהפכה הירוקה והחשובה הזו מהווים מאמץ בולט לקחת את המטבח המוכר לנו כמה צעדים קדימה ולקבל עיצוב נכון ומדויק יותר של מטבח שיחד עם היופי והאסתטיקה שלו חושב גם על המחר.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן