מטבח שחור לבן

תוכן עניינים

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים לבנים אבל מצד שני, בא לכם לגוון דווקא עם מטבח שחור? אם ככה, כדאי לכם להכיר את הטרנד החם ביותר כיום – מטבח שחור לבן.

מטבח שחור לבן הוא הפתרון המושלם למי שרוצה לשלב בין הקווים הנקיים, הסולידיים והבוגרים של מטבחים לבנים לבין האלגנטיות הסוערת יותר של מטבח שחור. לא במקרה החברות המובילות בעולם כיום יציעו לכם מטבח מסוג זה – שמעולם לא היה באופנה יותר מהיום.

אבל איפה כדאי להתחיל לחפש?

דא קוצ'ינה – חברת מטבחי היוקרה העיליים המובילה בישראל ובעולם, מביאה עימה מוניטין של שלושה דורות של נגרות עילית. כעסק משפחתי אקסקלוסיבי, אנו מקפידים לעבוד רק עם מיטב חומרי הגלם ועם שיטות העיצוב והגימור העדכניות והחדישות ביותר.

מתוך מחויבות לעבוד רק עם הטוב ביותר, אנו היבואן הבלעדי לישראל של מותג המטבחים האיטלקי המוביל Domino Cucine, המשתייך לקבוצת הריהוט השנייה בגודלה באיטליה. לכן המטבחים שלנו עומדים בשורה הראשונה עם מיטב המטבחים בעולם. 

במאמר זה שלפניכם שאלנו את מיטב המומחים של דא קוצ'ינה מה כדאי לדעת על עיצוב מטבחים בכלל, ועל מטבחים יוקרתיים בפרט. הנה התשובות שלהם.

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן – הכי לוהט שיש

מטבח שחור לבן הוא רק אחד מהטרנדים הלוהטים בעולם המטבחים כיום. עיצוב מטבחים הוא תחום המתעדכן תדירות, ושמעצב מוכשר חייב להיות בו תמיד עם היד על הדופק. כחברה המתמחה בייצור ובייבוא של מטבחים יוקרתיים, דא קוצ'ינה מחויבת להפוך את החלום שלכם למציאות. כי עבורכם זה עיצוב – בשבילנו זו שליחות.

מטבחים יוקרתיים זה שם המשחק

לא פשוט בכלל לעצב מטבח יוקרתי. רוב החנויות אפילו לא שמעו על מטבח שחור לבן, ומציעות רק מבחר דל יחסית. רוב היצרנים לא מקפידים על חומרי גלם משובחים, טכניקות עיצוב וגימור עדכניות ובעיקר, עבודה ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם כיום. 

איזה מזל שיש את דא קוצ'ינה.

הודות לניסיון רב השנים שאנו מביאים עימנו, שעבר מדור לדור בחברה המשפחתית העילית שלנו, מטבחים יוקרתיים הם המומחיות שלנו בקנה מידה בינלאומי, העומד בסטנדרטים הקפדניים והמחמירים ביותר בארץ ובעולם.

תנו למומחים שלנו לעשות את העבודה בשבילכם ולהסיר דאגה מליבכם. איתנו, תוכלו לישון בשקט ולדעת שהפרויקט שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר.  

אם אתם מעוניינים להפוך את המטבח שלכם לסיפור הצלחה וליהנות במשך שנים רבות עם כל המשפחה, כדאי לכם לבדוק את המטבחים בקטלוג שלנו. בין אם תבחרו במטבח קלאסי או מודרני, במטבח עץ או אולי מטבח שחור לבן – אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאיתנו, תקבלו רק את הטוב ביותר. 

כי בכל הנוגע למטבח שלכם, אין שום סיבה בעולם שתתפשרו על משהו שהוא פחות ממושלם.

דא קוצ'ינה – העתיד מתחיל כאן

כשהקמנו את דא קוצ'ינה, החזון שהנחה אותנו היה של אחריות, אמינות ומקצועיות, של הקפדה על הפרטים ברמת העיצוב והגימור הגבוהה ביותר ושל ייבוא המורשת האיטלקית העשירה של מטבחים מאירופה לישראל. 

כיום, אנו החברה המובילה בארץ ובעולם בתחום המטבחים היוקרתיים. מעוניינים לשדרג את הבית עם מטבח שחור לבן? מעוניינים במשהו אחר? 

הגעתם למקום הנכון.

מלאו את פרטיכם או צלצלו ל- 03-9419256. אנו כאן כדי להגשים לכם משאלה ולדאוג לכך שהמטבח שלכם יהיה כל מה שאי פעם רציתם – ועוד הרבה יותר. כי עבורנו, אתם תמיד במקום הראשון.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן