מטבחים גדולים – תכנון ועיצוב

תוכן עניינים

עיצוב מטבחים גדולים יכול להיות אתגר לא פשוט. אם אתם מעוניינים לעצב את מטבח החלומות שלכם, אתם זקוקים לחברה המובילה בתחום, העובדת עם מיטב חומרי הגלם ושתעצב עבורכם מטבח לפי הזמנה ובהתאם לטעמכם האישי ולצרכיכם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

דא קוצ'ינה – החברה המובילה בתחום המטבחים בארץ ובעולם, היא בעלת מוניטין יוקרתי ורקורד מוכח של הצלחה שנובעים מכך שהיא מצויה בבעלות משפחה העוסקת מזה שלושה דורות בנגרות עילית. היוקרה, האיכות והמקצועיות, ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר והשימוש רק בחומרים האיכותיים ביותר שיש בעולם כיום, מבטיחים שהן ברמת הטכנולוגיה, הן בחומרי הגלם המשובחים והן בעיצוב ולבסוף בגימור – תקבלו את בית החלומות שתמיד רציתם ועוד יותר מכך, עם מראה מדויק ועדכני המתכתב עם המגמות והטרנדים החמים ביותר כיום.

במאמר זה שאלנו את המומחים המובילים של דא קוצ'ינה מה הטיפים שכל מי שמעוניין לגשת לתחום של עיצוב מטבחים גדולים חייב לדעת. ריכזנו אותם עבורכם כאן. מוכנים? מעולה. בואו נתחיל.

מטבחים גדולים – תכנון ועיצוב

עיצוב מטבחים – מגיע לכם הטוב ביותר

כאשר אנו פונים לחברה שתחום התמחותה העיקרי הוא עיצוב מטבחים, עם רקורד עשיר וניסיון שלא יסולא בפז, אנו מבטיחים לעצמנו שהפרויקט שלנו יהיה לא פחות ממושלם. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עיצוב מטבחים גדולים. במקרים אלו, דרוש תכנון מדויק, ביצוע קפדני וניהול ללא רבב של הפרויקט כולו. 

זו בדיוק הסיבה שהקמנו את דא קוצ'ינה.  

כחברה המובילה בתחום של מטבחים גדולים, אנו מציעים לכם את השירות האיכותי ביותר הקיים כיום בכל שלבי עיצוב המטבח – החל מהתכנון, דרך העיצוב ועד הביצוע והגימור. אנחנו כאן בשבילכם כדי להגשים לכם חלום ולהפוך את כל מה שרציתם – ועוד הרבה יותר – למציאות. 

אז למה אתם מחכים?

תכנון מטבח – לא מה שחשבתם

המטבח הוא החדר החשוב ביותר בבית. בו אנו אוכלים ארוחות משפחתיות, רוקמים זיכרונות קסומים של ביחד ושל ניחוחות בישול מבית אבא שילוו אותנו כל ימי חיינו. בסוף, הלב והזיכרון שמחזירים אותנו הביתה – לוקחים אותנו קודם כול לסירים לשבת, למטעמים שגדלנו עליהם, לריחות ולטעמים שיישארו איתנו תמיד.

אולי בגלל זה, תכנון מטבח אינו משימה פשוטה עבור אף אחד. בדיוק משום כך חשוב לא להשאיר דבר ליד הגורל, אלא לבחור מראש לפנות לשירותיה של החברה הטובה ביותר בתחום, המשלבת ניסיון, מקצועיות ואמינות. 

דא קוצ'ינה היא חברה משפחתית עם ידע של שלושה דורות של נגרות עילית. אצלנו תמצאו רק את הטוב ביותר. משום שהחלום שלך – הוא השליחות שלנו. ונעשה הכול כדי לוודא שהמטבח שלך יהיה לא פחות ממושלם. 

מטבחים יוקרתיים זה אנחנו

מעוניינים לשדרג את הבית עם מטבחים יוקרתיים במיוחד? 

הגעתם למקום הנכון.

דא קוצ'ינה היא היבואנית הבלעדית של מותג המטבחים האיטלקי האקסקלוסיבי Domino Cucine ולכן יכולה להציע ללקוחותיה את מיטב המטבחים היוקרתיים ביותר הקיימים בעולם כולו. מטבחים לבנים המבהיקים מרוב יופי, מטבחים שחורים אלגנטיים, מטבחי עץ או מטבחים מודרניים, מטבחים גדולים או מטבחים בכל גודל שתרצו – אנחנו כאן כדי להגשים עבורכם כל משאלה.

פנו אלינו עוד היום ונהפוך את המטבח המושלם שלכם מחזון – למעשה. כי בכל הנוגע למטבח החלומות שלכם אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

השאירו פרטים או התקשרו אלינו לטלפון – 03-9419256 ונשמח לעמוד לשירותכם. תנו לנו להפוך את החלום שלכם למציאות. כי העיצוב שלכם הוא השליחות שלנו.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן