שילובי צבעים מנצחים עם מטבח שחור

תוכן עניינים

מטבחים שחורים התגלו כבחירה אופנתית ומרהיבה בעיצוב הבית המודרני. יש להם מראה אלגנטי ומתוחכם. הבסיס של מטבח שחור מרהיב במיוחד טמון בבחירת שילובי הצבעים הנכונים. בשורות הבאות נתאר כמה שילובי צבעים מנצחים, שיכולים להשלים מטבחים שחורים.

שחור ולבן הוא הצמד הקלאסי

השילוב של שחור ולבן הוא קלאסיקה שלעולם לא יוצאת מהאופנה. זה נכון בכלל בעיצוב הבית ובמיוחד בשדרוג או עיצוב מטבחים. במטבח שחור ניתן לשלב לבן כדי ליצור ניגודיות מרהיבה המשדרת אלגנטיות. משטחי עבודה לבנים למשל יכולים לשבור את המונוטוניות של השחור, וליצור מראה מושך לעין ומאוזן. הצמד העל זמני של צבעים אלה עובד היטב בסגנונות מטבח קלאסיים אבל גם עכשוויים.

במיטבו, מטבח לבן בשילוב שחור יתבסס על תכנון נכון. חשוב להשיג איזון המדגיש את האלמנטים השחורים מבלי להשתלט. ניתן לשלב לבן דרך אלמנטים כמו אי המטבח, מכשירי חשמל, או פרטים קטנים דווקא כמו ידיות או בגופי תאורה. גישה זו מאירה את החלל ומוסיפה תחכום. 

שילובי צבעים מנצחים עם מטבח שחור

גווני שחור בשילוב צבעי עץ טבעי 

שילוב גווני עץ במטבח שחור יכול להקנות אווירה חמימה ומזמינה. המרקם והצבע הטבעיים של העץ מספקים ניגוד רך לאלגנטיות של השחור, שילוב זה יתאים למי שרוצה לרכך את הדרמטיות של מטבח שחור. משטחי עץ או ארונות בצבעי עץ יכולים להשלים אלמנטים בשחור, בצורה יפהפייה. תכנון מטבח יפה ונוח צריך לקחת בחשבון את האיזון בין אלמנטים מודרניים וכפריים כאשר משלבים עץ עם שחור.

שימו לב לסוג העץ והגימור – עצים כהים יותר עם מינימום טקסטורה נחשבים למודרניים. לעומת זאת עצים בהירים במראה גרגירי יתאימו לחובבי האופי הכפרי. 

שילוב יוקרתי ושמו שחור ומטאלי

נגיעות מטאליות מתוחכמות במטבח מכניסות המון יוקרה ותחכום. גופי תאורה ואביזרים מזהב, נחושת או פליז, או ברזים בצבע מטאלי, ידיות ארונות וגופי תאורה – כל אלה מוסיפים המון זוהר.  אלמנטים מתכתיים מחזירים אור, מכניסים בהירות ועומק למשטחים השחורים.

השילוב של נגיעות בצבעים מטאליים צריך להיעשות באיזון. לדוגמה, קולט אדים מפליז או גופי תאורה מוזהבים מעל אי המטבח יכולים לשמש כנקודות מוקד לשיפור עיצובי. זו גישה עם אלגנטיות שלא משתלטת על המטבח השחור. תכנון קפדני משלב את הצבעים זה בזה, בצורה נעימה יותר לעין. 

שחור בשילוב צבעים מלאי חיים 

אוהבים משהו נועז במטבח? שילוב שחור עם צבעים מלאי חיים יכול להיות בחירה מושלמת. צבעים כמו כחול עמוק או ירוק אזמרגד או צהוב לימוני יכולים להוסיף נגיעה של אישיות דינאמית למטבח שחור. שילוב צבעים עזים ומלאי חיים במטבח שחור דורש מחשבה מעמיקה. המטרה היא להעצים את האלמנטים השחורים מבלי ליצור צרימה בעין. 

תכנון המטבח במיטבו יתבסס על חשיבה מוקדמת  בכמה צבע להשתמש והיכן. לדוגמה, כיסאות בר צבעוניים או מכשירי חשמל בצבעים חיים יכולים להוסיף מגע שובב. אבל גם אפשרות אחרת, כגון אי צבעוני, יכולה להפוך את המטבח למדהים. הרעיון הוא להשתמש בצבעים אלה באופן מחושב, להעשיר את האסתטיקה במטבח ולא "לזרוק" צבעים ללא הקשר. כשעושים את זה נכון, התוצאות מרהיבות ומלהיבות. 

בשורה התחתונה, מטבחים שחורים מציעים כר פורה של שילובי צבעים אפשריים ומרהיבים. שחור לבן קלאסי, חמימות השילוב עם גווני עץ, היוקרה של נגיעות מטאליות עם שחור או החיות של צבעים נועזים עם השחור – בכל אלה השילוב הנכון יכול לשדרג את המטבח שלכם.

תכנון מטבח מושקע מסוג זה יוכל לשפר לא רק את המטבח שלכם אלא למעשה את הבית כולו. מדהים מה שהצבעים הנכונים יכולים לעשות!

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן