מטבח דמוי בטון

תוכן עניינים

מטבח דמוי בטון הוא מטבח שמורכב מחומרים המדמים את המרקם והטקסטורה של הבטון. כך למשל ארונות המטבח יהיו צבועים בגוון אפרורי ומחוספס מעט, גם הקירות שבאזור הכיור עשויים ללבוש גוון דומה והשיש שמשמש כמשטח עבודה יהיה עשוי מחומר דמוי בטון.

אנשים רבים חושבים על בטון כחומר גס, מחוספס וחסר חן. אם גם אתם נמנים על אלו, תנו לנו להפתיע אתכם. מטבחים דמויי בטון משדרים מודרניות ויש להם מראה אלגנטי וייחודי. בנוסף, משטחי העבודה דמויי הבטון רחוקים מלהיות מחוספסים ובלתי נעימים. משטחים אלו מוצגים בגימור מלוטש, חלק ונעים למגע.

יתרונותיו של מטבח דמוי בטון

מטבח דמוי בטון מציע לאלו שבוחרים בו מספר יתרונות בולטים:

1משטחים דמויי בטון עשויים להיות זולים משמעותית לעומת חומרים אחרים.
2מדובר במשטחים עמידים שיעמדו היטב במבחן הזמן.
3מטבח דמוי בטון מספק מראה ייחודי, אלגנטי ומודרני.
4ניתן להכין משטחים דמויי בטון בהתאמה אישית וליצור אותם בכל גודל שרצוי לכם.
5ניתן להוסיף לחומר דמוי הבטון צבעים וחומרים אחרים כגון זכוכית ואבנים מיוחדות.
6משטחים דמויי בטון עמידים לשריטות ולכתמים והם אינם מושפעים מחום.
7עיצוב רב תכליתי שנראה נהדר עם מכשירי נירוסטה וגימורי עץ ומשתלב היטב כמעט בכל ריצוף.
8ניתן להתקין משטחים דמויי בטון בקלות ובמהירות יחסית.

מהו שיש דמוי בטון

שיש דמוי בטון נוצר בתהליך סינטטי אשר במסגרתו מעורבבות אבני קוורץ יחד עם מספר מינרלים נוספים ודבקים חזקים. אבן הקוורץ נחשבת לאחד החומרים החזקים ביותר שיש בטבע ולכן מעניקה למשטח עמידות יוצאת דופן. ערבול החומרים השונים מאפשר ליצור טקסטורות ייחודיות אשר אותן ניתן לשלב במסגרת עיצוב של מטבח דמוי בטון.

מטבח דמוי בטון

משטחים דמויי בטון יכולים להתאים לכל סגנון עיצובי

הרבגוניות של הבטון מאפשרת למעצבים של מטבחים דמויי בטון להיות יצירתיים. ניתן לעצב משטחים דמויי בטון בצורה מעוגלת ליצירת מראה רך, או להוסיף תחריטים כדי לדמות את העיצוב של דלת ארון ליצירת מראה קלאסי. זאת מכיוון שהשיש דמוי ההבטון אינו כפוף למגבלות הקיימות על חומרים אחרים כגון גרניט, שיש או קוורץ.

ניתן לצבוע משטחים דמויי בטון ברוב הצבעים ולשבץ בהם חומרים שונים שיכולים ליצור דוגמאות מעניינות מתחת לפני השטח. בנוסף, ניתן להשתמש בבטון כדי ליצור מקומות מיוחדים על השיש עבור קרשי חיתוך, הנחת קערות וכלי מטבח אחרים.

משטחים דמויי בטון מקשטים מטבחים יוקרתיים במחירים אטרקטיביים

ניתן להשתמש במשטחים דמויי בטון ליצירת טקסטורות מיוחדות במינן במחיר זול יחסית. בניגוד לחומרים יוקרתיים אחרים כגון שיש, משטחים דמויי בטון מציעים למשתמשים בהם גם אטרקטיביות מבחינת המחיר.

אותם חומרים שמעניקים לבטון את אותה ורסטיליות, אינם כה יקרים. כך ניתן להעניק למטבח שלכם מראה יוקרתי ומודרני במחיר סביר.

היכן מומלץ לרכוש מטבח דמוי בטון

אם אתם מתכוונים לרכוש מטבח דמוי בטון, אנו מזמינים אתכם לבקר אצלנו בדא קוצ'ינה ולהתרשם ממגוון הדוגמאות והאפשרויות שאנו מציעים. אנו מעמידים לרשותכם שני אולמות תצוגה מרהיבים בבני ברק ובראשון לציון.

באולמות התצוגה תוכלו להתרשם ממגוון האפשרויות ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המיומנים שלנו. דא קוצ'ינה הינה החברה המובילה בישראל בתחום של מטבחים והיא היבואנית הרשמית והבלעדית של מותג המטבחים האיטלקי Domino Cucine.

דא קוצ'ינה הינה חברה משפחתית הפועלת לאורך שנים ארוכות בשוק הישראלי ומבצעת פרויקטים מגוונים. אז אם אתם מעוניינים לרכוש את המטבח שלכם מחברה וותיקה ובעלת מוניטין הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן