3 סגנונות מטבח פופולריים שהישראלים אוהבים

תוכן עניינים

מטבחים הם לא רק מקום לבשל, הם גם מקום שבו מתאספות משפחות, חברים נפגשים או במילים אחרות ממש לב ליבו של הבית.

המגמה בתחום עיצוב המטבח היא לייצר מטבחי יוקרה הכוללים איים גדולים ושטחים פתוחים שניתן להשתמש בהם ליותר מסתם בישול. ניתן לומר כי הטעם הישראלי בתחום של עיצוב מטבחים הינו עשיר ומגוון.

הישראלים אוהבים מטבחים מסגנונות שונים כגון סגנון מודרני, סגנון אקלקטי וסגנון קלאסי. סגנונות העיצוב השונים מתבטאים בבחירת החומרים, סוג הגימור וסגנון החזית של המטבח. במאמר זה נסקור את שלושת הסגנונות הבולטים שישראלים אוהבים ונעמוד על יתרונותיו של כל סגנון.

סגנונות מטבח שהישראלים אוהבים

3 סגנונות המטבחים שישראלים אוהבים

כאמור, בשנים האחרונות מטבחים הפכו למרחב משותף ממש כמו הסלון. משפחות ישראליות רבות אוהבות לבלות יחד במטבח בהכנת ארוחות, לפגוש חברים ומשפחה ואף לצפות בטלוויזיה.

להלן נתייחס לשלושת סוגי המטבחים שישראלים אוהבים.

1. מטבחים בסגנון מודרני

המטבח המודרני הוא מקום שבו כל תהליך הבישול מופרד מאלמנט הבישול עצמו. כך למשל, כדי לאפשר הפרדה זו, תנורים במטבח המודרני נבנים לתוך קיר.

מטבחים מודרניים מתוכננים עם חלל פתוח והם מאפשרים גמישות תכנונית. החלל הגדול הקיים במטבח המודרני מאפשר הכנסה של מתקנים ומקומות אכסון פונקציונאליים.

מטבחים שחורים או מטבחים בגימור אפור ומתכתי נחשבים לבעלי עיצוב מודרני. מטבחים בצבע שחור הפכו לפופולאריים בשנות ה-90, כאשר סגנון העיצוב השחור החל לצבור תאוצה. סגנון המטבח השחור מתאפיין בגוונים כהים עם קווים חלקים ופשוטים.

כדאי לציין שגם מטבח לבן, אהוב מאוד בקרב הישראלים שמחפשים מראה נקי, עם סטייל שמשרה שלווה.

2. מטבחים בסגנון אקלקטי

סגנונות המטבח השתנו פעמים רבות במהלך השנים. בסופו של דבר המטבח הפך ממקום פונקציונאלי שבו רק מבשלים, למקום בילוי המאפשר גם מפגשים חברתיים.

מטבח אקלקטי הוא כזה שמשלב בין מאפיינים מסגנונות שונים של מטבחים, כמו סגנון מסורתי ומודרני, או סגנון כפרי ואורבאני. סגנון זה הפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות והוא מתאים לאנשים שמחפשים גיוון וייחודיות במטבח שלהם.

הבחירה במטבח אקלקטי היא ביטוי של יצירתיות כי היא מאפשרת הוספה של נגיעה אישית של הטעם הייחודי שלכם במטבח.

3. מטבחים בסגנון קלאסי

מטבחים בסגנון קלאסי הם בחירה פופולארית עבור אנשים רבים. יש למטבחים אלו קסם נצחי והם לעולם לא יצאו מהאופנה.

הסגנון הקלאסי מתאפיין בחזיתות מעוטרות, השראות מסגנונות אירופאיים ומראה מעט יותר כבד ושמרני. מטבחים בסגנון זה משדרים חום, משפחתיות וביתיות ומשום כך מתאימים במיוחד לאופי הישראלי.

לחשוב מחוץ לקופסא עם מטבחים בסגנון איטלקי

רבים לא מכירים את סגנון המטבח האיטלקי אשר מאפשר שילוב של קסם כפרי קלאסי עם נגיעה של מודרניות. מטבח איטלקי מעוצב בדרך כלל עם צבעים כהים המעניקים לחדר המטבח תחושה עשירה וחמימה.

השילוב בין הקסם הכפרי לפונקציונאליות של העיצוב המודרני מאפשרים ליהנות משני העולמות. מטבחים אלו מעוצבים בדרך כלל בצבעי שחור ולבן המייצרים קונטרסט מעניין המעניק לחלל תחושת ייחודיות.

הארונות מעוצבים בדרך כלל מחומרים כהים כמו עץ או שיש כהה, בעוד שמשטחי העבודה עשויים להיות מעוצבים מאבן למשל.

היכן מומלץ לרכוש מטבח איטלקי איכותי

אם אתם מחפשים לרכוש מטבח איטלקי איכותי, נשמח שתבדקו אותנו אותנו, את חברת דה קוצ'ינה. חברתנו הינה חברה משפחתית העוסקת בתחום של ייצור מטבחים כבר שלושה דורות.

אנו עוסקים גם בייצור של מטבחים בסגנונות שונים וגם מייבאים באופן בלעדי מטבחים מבית המותג האיטלקי Domino Cucine. מותג זה משויך לקבוצת הריהוט השנייה בגודלה באיטליה.

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צוות מיומן המלווה אותם לאורך כל תהליך רכישת המטבח לפי טעמם האישי. אז אם אתם מעוניינים ברכישת מטבח איטלקי איכותי הגעתם למקום הנכון.

פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן