תכנון מטבח קטן

תוכן עניינים

גם אם חלל המטבח שלכם הוא לא גדול, אין סיבה שתוותרו על עיצוב עוצר נשימה. במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על תכנון מטבח קטן: החל מחללי אחסון ובחירת הצבעים הנכונים, ועד לבחירת ארונות מותאמים אישית.

איך עושים את זה נכון? כל הפרטים בכתבה אשר לפניכם. קריאה נעימה! 

תכנון נכון של חללי אחסון

תכנון מטבח קטן עם חללי אחסון יעילים יכול להיות עניין לא פשוט, אבל הוא בהחלט הכרחי אם אתם רוצים להגיע למקסימום של סדר וארגון. יצירה של חללי אחסון אנכיים, אשר מגיעים עד התקרה, יכולה לעזור לכם ליצור עוד שטח – גם אפ הוא פחות נגיש. בארונות העליונים ניתן להניח את הפריטים שאתם לא משתמשים בהם על בסיס יומיומי.

טיפים נוספים לתכנון חללי אחסון

רכישת רהיטים וכלי מטבח שיש להם מספרק שימושים יכולה לחסוך לכם הרבה מקום, כמו לדוגמה שרפרף מתקפל אשר משמש גם כסולם.

הטיפ החשוב ביותר הוא לא לוותר על האסתטיקה. קיימת תפיסה מוטעית אשר לפיה פונקציונליות באה על חשבון היופי. אנחנו בדא קוצ'ינה מאמינים שגם מטבחים קטנים יכולים להיות מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר, כל עוד מבצעים מיפוי נכון של החלל.

תכנון מטבח קטן

תכנון מטבח קטן – הצבעים הטובים ביותר

כשמדברים על צבעים בתכנון מטבח קטן, יש שני דברים עיקריים לקחת בחשבון. קודם כל, המטרה היא לבחור צבעים אשר יגרמו למרחב להעביר תחושה פתוחה ומזמינה. שנית, הצבעים צריכים להתאים גם לטעם האישי של בעל הבית וגם לאופי החלל. 

כהה או בהיר – יתרונות וחסרונות 

ככלל, הצבעים שמתאימים לחללים קטנים הם לרוב צבעים בהירים. לבחירה בצבעים בהירים יש יתרון נוסף – הם נייטרליים יותר מצבעים כהים, וניתנים לריענון ולשדרוג על ידי הוספה של רהיטים קטנים ופריטי נוי כמו עציצים, תמונות או אביזרי פופ. בתור השראה, תוכלו להסתכל על מטבחי פרובנס, שמדגימים שילובי צבעים נעימים ומזמינים.

רעיונות לצבעים שמתאימים למטבחים קטנים

אם אתם אוהבים עיצוב מטבחים עם עץ טבעי, הצבעים שישתלבו טוב הם כחול בהיר וגווני פסטל כמו צהוב או כתמתם. אם אתם מעדיפים דווקא סגנון תעשייתי ומינימליסטי יותר, תוכלו לבחור בלבן רך. העיקר הוא להמנע מערבוב של יותר מידי צבעים, הדפסים ופרטים קטנים. זכרו שכשמדובר בתכנון מטבח קטן – Less is more.

היתרונות של תכנון מטבח קטן מותאם אישית

מטבח מותאם אישית הוא תמיד רעיון טוב – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תכנון מטבח קטן. כשהשטח העומד לרשותנו הוא מוגבל, כל סנטימטר פנוי הוא בעל ערך גדול. במצב זה, נרצה להיעזר במומחה אשר יוכל לעזור לנו ליצור תכנית תכנון מטבח שבה כל פינה מנוצלת עד תום. כך אנחנו יכולים להוציא את המקסימום מהשטח העומד לרשותנו.

פתרונות תאורה למטבחים קטנים

עקרון נוסף שחשוב ליישם בתכנון מטבח קטן הוא תאורה נעימה ויעילה. לתאורה טובה יש את היכולת לגרום לחלל להיראות גדול יותר, וגם להעלות את רמת הנוחות שלנו בזמן בישול או אירוח. בחירת גופי תאורה וקביעת המיקומים שלהם יכולה להיעשות בזמן בחירת המרכיבים האחרים של החלל (ארונות, משטחי עבודה, מוצרי חשמל וכו').

תכנון מטבח קטן עם דא קוצ'ינה

אנחנו בדא קוצ'ינה מתמחים בהתקנת מטבחים איטלקיים ברמה הגבוהה ביותר, תוך התאמה אישית לכל חלל ולכל לקוח.

המומחים שלנו יודעים כיצד להפוך גם את השטח הקטן ביותר לפונקציונלי, נעים לאירוח ולבישול, וכמובן מעוצב בצורה מרהיבה. פנו אלינו עכשיו ותענו בהקדם.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן