שיפוץ מטבחים ישנים

תוכן עניינים

אם אתם גרים כבר הרבה שנים באותה דירה, והמטבח מתחיל "להתעייף", יכול להיות שהגיע הזמן לחדש אותו. שיפוץ מטבחים ישנים הוא דרך נהדרת לשמור על הצביון של הבית והתחושה הנעימה והמוכרת, אבל לקבל את כל הנוחות שעולם המטבחים המודרני יכול להציע.

השיפוץ יכול להיות בסיסי או מקיף – הכל בהתאם לתקציב, לרצונות ולצרכים שלכם. במאמר הבא נפרוש בפניכם כמה אפשרויות לחידוש המטבח בצורה יעילה. קריאה נעימה!

איך לבחור בין שיפוץ מטבחים ישנים להחלפה כוללת?

הבחירה בין חידוש מטבח ישן או להתקין חדש תלויה במידה רבה במצב המטבח הקיים, וכן בהעדפות ובתקציב של בעל הבית. פעמים רבות, החלפה של המטבח תהיה בטוחה, מהירה ופחות יקרה מאשר שיפוץ של מטבח קיים. עם זאת, פעמים רבות שיפוץ של המטבח הקיים יכול לאפשר לנו לשמור על הצביון המיוחד של הפריטים הקיימים, בעיקר אם מדובר בפריטים באיכות גבוהה.

שיפוץ מטבחים ישנים

חידוש ארונות

אם המטבח הקיים שלכם עדיין במצב טוב, ובא לכם רק שינוי חיצוני, חידוש ארונות יכול להיות פתרון מצויין. הנחת חיפויים בצבע חדש והוספת פטנט טריקה שקטה, יכולים להפוך את המטבח למרשים ונוח הרבה יותר. עכשיו רק נשאר להוסיף קצת אקססוריז (כמו מתלה נירוסטה לסירים או מוצרי חשמל חדשים), ואתם מסודרים. 

פטנט טריקה שקטה

הוספה של פטנט טריקה שקטה לארונות במסגרת שיפוץ מטבחים ישנים כבר מזמן הפכה לסטנדרט. טריקה שקטה מאפשרת לכם שימוש הרבה יותר נעים במטבח, ויעילה במיוחד אם יש בסביבה גם ילדים קטנים שנוטים לטרוק את הדלתות בחוזקה.

החלפת מוצרי חשמל

לבחירת מוצרי החשמל יש השפעה רבה על עיצוב המטבח וגם על הנוחות, הפונקציונליות וצריכת החשמל. פעמים רבות, מוצרי החשמל הישנים שלנו אינם חסכוניים, ומשתמשים בהרבה יותר אנרגיה מן המכשירים המודרניים יותר – כך שהחלפה היא משתלמת לטווח הארוך. במסגרת שיפוץ מטבח ישן, נבחר מוצרי חשמל חדשים עם דירוג אנרגטי גבוה (כלומר A+ ומעלה) שגם נראים מעולה ומתאימים לקו העיצובי שבחרתם.

איך לבחור אנשי מקצוע לחידוש המטבח?

כשמדובר בשיפוץ מטבחים ישנים, בחירת אנשי מקצוע היא כמובן הדבר החשוב ביותר. המעצב, הקבלן, הנגר ועוד, יהיו אלה שיקבעו יותר מכל איך תיראה התוצאה הסופית. אז איך בוחרים את הצוות הנכון? הנה כמה עצות יעילות שיעזרו לכם להחליט.

בחירת מעצב

קודם כל, חשוב לציין כי עיצוב מטבחים היא התמחות בפני עצמה. לא כל מעצב פנים או אפילו אדריכל יכול לבצע פרויקט של שיפוץ מטבח ישן בצורה מקצועית. בשביל לעצב מטבח צריך הרבה ידע וניסיון בתחום. אם אתם שואלים אותנו, אין טוב ממראה עיניים. בקשו מהמעצב לראות תמונות או אפילו לבקר במטבחים קודמים שהוא עיצב, להתרשם מהתוצאות ולוודא שאתם אוהבים את הסגנון שלו.

בחירת נגר או איש שיפוצים

בחירת נגר או איש שיפוצים צריכה גם היא להיעשות בהסתמך על ניסיון, מקצועיות והמלצות. ודאו כי האדם איתו אתם עובדים הוא בעל ניסיון ומיומנות, בקשו המלצות מחברים, ודאו שהוא מגיע עם כלי העבודה הדרושים, וקראו לעומק את הצעת המחיר על מנת לוודא שהיא כוללת גם את כל הדברים הקטנים.

שיפוץ מטבחים ישנים עם דא קוצ'ינה

אנחנו בדא קוצ'ינה מספקים שירותי חידוש ושיפוץ מטבחים ישנים, וכן התקנת מטבחים חדשים מתוצרת פרימיום איטלקית. אנחנו מקפידים לעבוד עם המעצבים ואנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, כדי להעניק לקהל הלקוחות שלנו את התוצאה המושלמת.

החל מהשלב של תכנון מטבח ועד להתקנה בפועל – אנחנו נלווה אתכם עד לקבלת מטבח החלומות שלכם, שבו תוכלו לבשל ולארח בהנאה.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן