רעיונות לעיצוב מטבח

תוכן עניינים

המטבח הוא אולי החלק החשוב ביותר בבית. פעמים רבות הוא המוקד של החיים המשפחתיים, המקום בו כולם מתאספים ונפגשים. לכן, כשחושבים על רעיונות לעיצוב מטבח, מנסים להביא בחשבון לא רק את הפונקציונליות אלא גם את הנוחות והאסתטיקה.

4 טיפים מעולים שיתנו לכם רעיונות לעיצוב המטבח

אנחנו בדא קוצ'ינה מטבחים מאמינים שהמטבח הוא הלב הפועם של כל מה שקורה, ולכן אספנו עבורכם את ארבעת הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לכם ביצירת המטבח המושלם. קראו את הכתבה לכל הפרטים.

רעיונות לעיצוב מטבח

1. השתמשו במשטחי צבע גדולים

שימוש במשטחי צבע גדולים היא טכניקה השייכת לתחום של עיצוב מטבחים אשר יוצרת תחושה של חלל גדול, פתוח ומזמין. מלבד הדרכים המוכרות של שימוש באריחי קרמיקה מצויירים (לאוהבי הרטרו) או צביעה של קיר אחד, יש עוד שתי דרכים מרכזיות שבאמצעותן תוכלו לקבל את האפקט הרצוי.

שיש אבן

כשמתחילים לבצע את התהליך הראשוני של תכנון מטבח, חומר הגלם ממנו עשוי השיש הוא אחד הדברים הראשונים שחושבים עליהם. כיום, ניתן לבחור בשיש אבן איכותי ועמיד, אשר מגיע במגוון צבעים – מבהיר ועד כהה, או אפילו בשילוב עם ורידים שיעניקו עומק מרהיב למשטח כולו.

אי מרכזי או בוצ'ר מעץ

אי מרכזי יכול להיות גם הוא עשוי מאבן, על אף שהאיים הקלאסיים הם כמובן מעץ כבד – בהשראת הסגנון הכפרי. אי מרכזי יכול להיות תוספת עיצובית נהדרת למטבח שלכם, וגם להוות מוקד מפגש זוגי או משפחתי – מה שהופך אותו לאחד מהרעיונות לעיצוב מטבח הנפוצים ביותר. 

2. רעיונות לעיצוב מטבח בסגנונות שונים

כשבוחרים מטבח בהתאמה אישית, יש את החופש ללכת על סגנון אחד או לשלב כמה סגנונות לקבלת מראה ייחודי ומרענן. אז בין אם אתם טיפוסים של מינימליזם מודרני או כפריות חמימה, הזמנה אישית יכולה לתת לכם את החופש להוסיף טוויסט קטן שיהפוך את הטעם האישי שלכם לחלק מהעיצוב.

כפרי, מודרני, מינימליסטי או משולב

בשנים האחרונות, הסגנונות המינימליסטיים, המודרניים והתעשייתיים תופסים יותר ויותר תאוצה בעולם עיצוב המטבחים. שיש שחור או שיש מנירוסטה, קווים ישרים ופונקציונליים וחללים גדולים ופתוחים הפכו להיות נפוצים ביותר. אם אתם אוהבים את הסגנון הזה אבל לא רוצים לוותר על הרגשה ביתית וחמימה, תוכלו לשלב השפעות נוסח מטבח כפרי, כמו לדוגמה משטחי עץ כבדים או ארונות פתוחים.

3. שימו דגש על הנוחות שלכם

מה שצריך להוביל אתכם בחיפוש אחר רעיונות לעיצוב מטבח הוא כמובן השילוב בין יופי לפונקציונליות. נסו לחשוב מהו השימוש המרכזי שלכם במטבח: מה אתם צריכים? האם אתם מבשלים ארוחות גדולות להרבה אנשים? האם אתם אוהבים לארח? השאלות האלו יעזרו לכם להבין את הצרכים הייחודיים שלכם.

4. בחרו בחברת מטבחים מקצועית 

בחירה בחברת מטבחים מקצועית היא הדרך לתוצאה מושלמת. תכנון של מטבח היא מלאכת מחשבת – החל מהשלב של הבנת הצרכים, דרך רעיונות לעיצוב המטבח ובחירת חומרי גלם, ועד לשלב הסופי של העבודה וההתקנה. לכן אתם צריכים גורם מקצועי שיהיה שם לצדכם בכל רגע, וייתן אחריות על המוצר המוגמר – כדי שאתם תוכלו לישון בראש שקט וללא דאגות מיותרות.

עיצוב מטבחים עם דא קוצ'ינה – הבחירה הטובה ביותר

דא קוצ'ינה היא אחת החברות המובילות בישראל, אשר מתמחה במטבחי מעצבים אירופאיים בכלל ואיטקיים בפרט. אנחנו מעניקים ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר, לקבלת חוויית הבישול הביתית האולטימטיבית, ורהיטי מטבח אשר נשמרים לאורך שנים ארוכות. כל זאת תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם.

אם אתם מחפשים רעיונות לעיצוב המטבח, פנו אלינו עוד היום ונסייע לכם להרכיב בהתאמה אישית את המטבח הנכון ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור בהתאמה אישית

מטבח שחור בהתאמה אישית

במהלך השנים האחרונות, המטבח השחור הפך לבחירה פופולרית עבור רבים המחפשים עיצוב מודרני וייחודי לביתם. אך

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן