רכישת מטבח מודרני לבית

תוכן עניינים

רכישת מטבח מודרני לבית היא אחד החלקים החשובים ביותר בהכנות לכל שיפוץ או בנייה מאפס. המטבח הוא הלב הפועם של הבית כולו – המקום בו בני המשפחה מבשלים, אוכלים, נפגשים, מתקשרים. כיום, המטבחים המודרניים הם לרוב בחלל פתוח אשר מחובר לסלון ולדלת הכניסה, כך שזה אחד הדברים הראשונים שהאורחים שלכם יראו כשהם נכנסים.

בדיוק מהסיבות הללו הכנו לכם את הכתבה הבאה, שמרכזת את כל הכללים המרכזיים שחשוב לזכור בתהליך הבחירה והרכישה של מטבח מודרני. לקרוא ולשמור!

רכישת מטבח מודרני לבית

תקציב

כשאנחנו מתכננים את התקציב שלנו, רכישת מטבח מודרני לבית היא לחלוטין אחת מהאבנים הגדולות. הסיבה לכך היא שבחירת מטבח זול מדי, כזה שלא עשוי מחומרי גלם איכותיים, או התפשרות על איכות עבודה פחות ממצויינת, יכולות להיראות משתלמות אך לגרום לנזקים כבדים מאוד בעתיד הרחוק. כשאנחנו רוכשים מטבח, המטרה היא שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. 

למרות זאת, זה לא אומר שאנחנו צריכים לשלם מחיר שהוא מעבר למחיר השוק. בדיוק בגלל זה עדיף לבצע תכנון מטבח תוך ייעוץ עם גורם מקצועי שיעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר, שיענו על הצרכים האישיים שלכם.

ייעוץ מקצועי

עיצוב מטבחים זו אומנות. לעצב ולרכוש מטבח מודרני עבור הבית זה ליצור חלל עבודה מושלם, כזה שיהווה מקום מפגש משפחתי. נוסף על כך, המטבח צריך לעורר בטבחים שביניכם את תשוקת האוכל ואהבת הבישול.

לכן, התייעצות עם מעצב פנים שמתמחה ברכישת מטבחים מודרניים לבית יכולה להוות את ההבדל שיהפוך את מקום המגורים העתידי שלכם מדירה חביבה ותו לא, לממלכה אמיתית שעושה חשק רק להישאר בה עוד ועוד.

רכישת מטבח מודרני לבית

חומרי גלם ומשטחים

הדבר המשמעותי ביותר שצריך לקחת בחשבון כשרוכשים מטבח מודרני לבית הוא כמובן סוג המשטחים. כיום, ניתן לבחור מבין עשרות ואף מאות סוגי משטחים הקיימים בשוק – שיש גרניט, נירוסטה, בוצ'רים מעץ, ועוד. לכל אחד מהמשטחים הללו אופי אחר, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת תחזוקה ועמידות. כתבנו עבורכם את השיקולים המרכזיים של בעד ונגד בכל אחד משני הפרמטרים שלעיל.

עיצוב

העיצוב הוא הגורם הראשון שמסתכלים עליו. בין הרוכשים של מטבחים מודרניים לבית, ניתן לראות בשנים האחרונות טרנד הולך וגובר של משטחים כהים, המאובזרים בטוב טעם בשיש גרניט שחור ומרהיב – במרקם חלק או מחוספס, ולעתים גם עם עורקים כהים או אפורים. 

במידה ועומד לרשותכם חלל קטן מאוד, הבחירה במטבח כהה היא פחות מומלצת, ואז אנחנו ממליצים ללכת דווקא על מטבח כפרי עם השפעות מודרניות או אפילו על מטבח עם משטחי נירוסטה בעלי מראה חדשני ותעשייתי. 

עמידות

חשוב לבחור משטח בעל עמידות גבוהה, כזה שבתחזוקה נכונה יחזיק לאורך שנים. יש משטחים שהתחזוקה שלהם פשוטה ולא דורשת הרבה מאמץ, ויש כאלה שדורשים הזמנה איש מקצוע כל כמה שנים על מנת לבצע שיוף או נקיון יסודיים.

מכשירי חשמל

בחירת מכשירי החשמל היא בין השלבים הסופיים בתהליך של רכישת המטבח המודרני לבית החדש שלכם. למרות זאת, יש שני כללי אצבע שחשוב שלא תשכחו.

הנה הם כאן:

  • יצרן – בחרו יצרן איכותי, כזה שנותן אחריות על המוצר ואפשר לסמוך על כך שישרת אתכם לאורך שנים.
  • צריכת חשמל – כיום, רוב מכשירי החשמל מצטיינים בצריכה נמוכה, אך זה עדיין דבר שחשוב לוודא לפני ששולפים את כרטיס האשראי.

בחירת מטבח עם דא קוצ'ינה

כשאנחנו מדברים על מטבחים, אנחנו מדברים על אהבה. עיצובים מודרניים של מטבחים ביתיים, רכישה של חומרים באיכות הגבוהה ביותר, וכמובן זיקה לעולם העיצוב האירופאי ובפרט האיטלקי – זה מה שאנחנו עושים כבר שנים רבות. המטרה שלנו היא להפוך את הבית שלכם לגן העדן לטבחים ואוהבי האסתטיקה כאחד.

מאמרים נוספים בנושאי מטבחים

מטבח שחור לבן

מטבח שחור לבן

תמיד חלמתם להפוך את המטבח שלכם ליוקרתי, אלגנטי, מרשים ופשוט מושלם? נדלקתם על קטלוג של מטבחים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

/ 5.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן